Jim Carrey Online

No Da Vinci Code for Jim Carrey!

Discuss other upcoming Jim Carrey movies.

Postby fluffy » Sat Sep 03, 2005 8:43 am

yes..............that's exactly how i felt about the character Silas...........it is THE key figure...............he encapsulates the entire feeling of the book, such a tragic individual........................
and YES i'm pretty ceratin too that Jim would have gotten a best supporting actor Oscar.............BUT!!!!

He ain't a supporting actor................he's a leading man...........so i'm not sure how it would have sat with him anyway..............

when he wins it's going to be for best actor..................and he WILL win............patience is the name of the game here...........

fluffy :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Postby Conor » Sun Sep 04, 2005 12:33 am

he was supporting in Batman Forever.....
User avatar
Conor
Kick-Ass 2
 
Posts: 1432
Joined: Sun Nov 28, 2004 4:14 pm

Postby fluffy » Sun Sep 04, 2005 12:53 am

yeah but that was a long time ago..........he's an altogther different beast now......... :wink: .............

lol........he's a leading man ............ he can open a movie on the power of his name alone.........it all depends on the movie and the genre...........

i do think he is THE most skilled comedy actor in the world today..........
but i reckon it's gonna be in a more serious genre that he blows people's perceptions apart...................and he will......he certainly will............ :wink:

but as i've said patience is the name of the game.............

fluffy :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Postby Conor » Sun Sep 04, 2005 1:37 pm

yeah someone could do somthing like this



Some Person: OH! CRAP I WALKED INTO THE WRONG MOVIE!




*starring Jim Carrey*

some person: oh who cares Jim rawks.


so yeah thats how it goes...
User avatar
Conor
Kick-Ass 2
 
Posts: 1432
Joined: Sun Nov 28, 2004 4:14 pm

Postby jims_lost_daughter » Tue Sep 06, 2005 4:38 am

i would have liked it if Jim was in this movie, cause the book is so big, he would get alot of attention, and probably praise form it.
Image
User avatar
jims_lost_daughter
Yes Man
 
Posts: 832
Joined: Tue Aug 17, 2004 10:29 pm
Location: Canada

Postby fluffy » Tue Sep 06, 2005 8:24 am

yeah..............but it's gonna get a lot of negative press too..........the church are gonna go crazy...............
watch this space.................

fluffy :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Postby Conor » Wed Sep 07, 2005 11:02 pm

oh who cares wjhat the churches think....i mean commmmmmme on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! itds a movie people...
User avatar
Conor
Kick-Ass 2
 
Posts: 1432
Joined: Sun Nov 28, 2004 4:14 pm

Postby fluffy » Wed Sep 07, 2005 11:33 pm

...........I think you'll find you have your president due to the Christian vote..........AND there is always controversy when anything religious is filmed.............especially this one..............we had 'the Last Temptation' and there were near riots demonstrating against it............

this is gonna be even bigger............ :wink:

fluffy :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Postby Conor » Wed Sep 07, 2005 11:34 pm

yah i know...but i mean....its so stupid.l..people come on lets all just get a long..
User avatar
Conor
Kick-Ass 2
 
Posts: 1432
Joined: Sun Nov 28, 2004 4:14 pm

Postby fluffy » Wed Sep 07, 2005 11:36 pm

sigh...............if only ........if only....... :roll:

fluffy :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Postby Conor » Wed Sep 07, 2005 11:36 pm

lolololol.....yup yup yup...
User avatar
Conor
Kick-Ass 2
 
Posts: 1432
Joined: Sun Nov 28, 2004 4:14 pm

Postby Retard_Messiah » Tue Jan 10, 2006 2:50 pm

Is´there any rumours about doing a movieversion of "Angels and Demons".
Image
User avatar
Retard_Messiah
Kick-Ass 2
 
Posts: 3655
Joined: Mon Jan 17, 2005 12:16 pm
Location: Karlshamn, Sweden

Postby fluffy » Tue Jan 10, 2006 4:54 pm

not yet but i think we can assume it's on the cards...........the Code is gonna make so much dosh they won't be able to resist it.......

fluffy :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Postby Retard_Messiah » Wed Jan 11, 2006 12:29 am

Maybe there is a chance for Jim Carrey to play some caracter in "Angels and Demons". I really want Jim and Ron Howard to work together again if Howard are making that movie too.
Image
User avatar
Retard_Messiah
Kick-Ass 2
 
Posts: 3655
Joined: Mon Jan 17, 2005 12:16 pm
Location: Karlshamn, Sweden

Postby fluffy » Wed Jan 11, 2006 12:57 am

Howard is gonna be around for a long long time i reckon............they'll work together again.............they loved working together before......

fluffy :wink:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 19879
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

PreviousNext

Return to Upcoming Movies

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest