Jim Carrey Online

Jim Carrey directs his first movie

Jim Carrey discussion on non-movie related topics or topics which doesn't fit anywhere else...

Jim Carrey directs his first movie

Postby tlmarvin » Fri Apr 01, 2016 8:49 pm

Friday, April 1, 2016

That's great that Jim's gonna direct his first movie
He knows how to produce, it'll be great Jim will
direct. I hope he acts in the movie.

Terry Marvin (Dallas, Texas)

P.S. Hope he does well, and his movie does
well in the Box Office.
User avatar
tlmarvin
The Majestic
 
Posts: 406
Joined: Fri May 31, 2013 1:56 pm
Location: Dallas, Texas

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby Canadian Jayne » Sat Apr 02, 2016 1:55 am

Hmm mm
April 1st
I wonder
Cud this b an April Fools announcement
a lot of those going around today
User avatar
Canadian Jayne
Dumb and Dumber To
 
Posts: 5875
Joined: Wed Apr 07, 2004 9:47 pm
Location: somewhereoutthere,Ontario, Canada

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby chip » Sat Apr 02, 2016 10:03 am

I´d love to see him directing but yes... That sinopsis and no source... :D
Sounds a bit April 1st :D :tony:
YEEEEESSSSSSSS!!!!! :D
User avatar
chip
Doing Time On Maple Drive
 
Posts: 153
Joined: Wed Apr 20, 2005 1:55 pm
Location: Canary Islands, Spain

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby chip » Tue Apr 05, 2016 7:17 pm

Well, is it so, an April fool?

If not, I´ll be very happy anyway, Jim is a genius and a sinopsis doesn´t mean anything when you do it right or in an original way, which are assured with Jim behind. So I´ll be looking forward to it so much!!

If true, what´s the source?

Thank yo very much!! :) :) :)
YEEEEESSSSSSSS!!!!! :D
User avatar
chip
Doing Time On Maple Drive
 
Posts: 153
Joined: Wed Apr 20, 2005 1:55 pm
Location: Canary Islands, Spain

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby EvaAraujo » Thu Apr 14, 2016 9:27 pm

It is an April Fool's article.
Sorry guys!

We wish it was true though!
I'm a guardian of the spark...
Image
I'm a God damn and proud good fan... and I love it! = )>
User avatar
EvaAraujo
JCO Staff
 
Posts: 2095
Joined: Mon Dec 13, 2010 7:29 pm
Location: Lisbon

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby chip » Fri Apr 15, 2016 10:01 pm

Hahahaha Thank you for saying! That one was a bit crazy! :lol:
Maybe he takes the idea an make it! XD XD XD
YEEEEESSSSSSSS!!!!! :D
User avatar
chip
Doing Time On Maple Drive
 
Posts: 153
Joined: Wed Apr 20, 2005 1:55 pm
Location: Canary Islands, Spain

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby fluffy » Mon Apr 18, 2016 3:48 pm

He's such a perfectionist i think he'd be a nightmare to work for :lol: .......he'd be changing his mind every two minutes and forget the budget..... :lol:
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 20509
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby indy-jones » Tue Apr 19, 2016 2:14 am

True fluffy, but I would still have fun working with him if I'll ever become an actor!
indy-jones
Ace Ventura: When Nature Calls
 
Posts: 242
Joined: Sat May 31, 2008 5:50 pm

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby EvaAraujo » Tue Apr 26, 2016 8:48 pm

chip wrote:Hahahaha Thank you for saying! That one was a bit crazy! :lol:
Maybe he takes the idea an make it! XD XD XD


Yeah! I would love to see him doing that. He certainly would be capable.

fluffy wrote:He's such a perfectionist i think he'd be a nightmare to work for :lol: .......he'd be changing his mind every two minutes and forget the budget..... :lol:


It depends but I would love to work with him... I can mop the set floor... Who's with me?
LOL :lol:

indy-jones wrote:True fluffy, but I would still have fun working with him if I'll ever become an actor!


I wish I had the talent but since I don't... I would still work with him. I can clean up his trailer.... LOL :lol:
I'm a guardian of the spark...
Image
I'm a God damn and proud good fan... and I love it! = )>
User avatar
EvaAraujo
JCO Staff
 
Posts: 2095
Joined: Mon Dec 13, 2010 7:29 pm
Location: Lisbon

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby fluffy » Sun May 08, 2016 11:08 am

i'll could dog sit Ella...., i'd take her lots of walks and give her lots of cuddles... :D
(heck, i'd even pay him to do that... :D ) :D
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 20509
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby AdaL » Sun May 08, 2016 6:23 pm

fluffy wrote:i'll could dog sit Ella...., i'd take her lots of walks and give her lots of cuddles... :D
(heck, i'd even pay him to do that... :D ) :D


Aw, does he have a doggy?
<3
User avatar
AdaL
The Majestic
 
Posts: 441
Joined: Mon Nov 09, 2015 12:36 pm
Location: London, UK.

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby EvaAraujo » Thu May 26, 2016 9:52 pm

AdaL wrote:
fluffy wrote:i'll could dog sit Ella...., i'd take her lots of walks and give her lots of cuddles... :D
(heck, i'd even pay him to do that... :D ) :D


Aw, does he have a doggy?
<3


He has two Louie and Ella
I'm a guardian of the spark...
Image
I'm a God damn and proud good fan... and I love it! = )>
User avatar
EvaAraujo
JCO Staff
 
Posts: 2095
Joined: Mon Dec 13, 2010 7:29 pm
Location: Lisbon

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby AdaL » Thu May 26, 2016 11:20 pm

EvaAraujo wrote:
AdaL wrote:
fluffy wrote:i'll could dog sit Ella...., i'd take her lots of walks and give her lots of cuddles... :D
(heck, i'd even pay him to do that... :D ) :D


Aw, does he have a doggy?
<3


He has two Louie and Ella


Aww, my gosh.. <3
After Louis Armstrong and Ella Fitzgerald?! =D>
Love him.
User avatar
AdaL
The Majestic
 
Posts: 441
Joined: Mon Nov 09, 2015 12:36 pm
Location: London, UK.

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby Canadian Jayne » Fri May 27, 2016 3:02 am

I admit the names of his
two dogs are much
more creative than the names I had
For my two
User avatar
Canadian Jayne
Dumb and Dumber To
 
Posts: 5875
Joined: Wed Apr 07, 2004 9:47 pm
Location: somewhereoutthere,Ontario, Canada

Re: Jim Carrey directs his first movie

Postby fluffy » Sun May 29, 2016 10:59 am

does he still have Louis?
Fluffy

Image
User avatar
fluffy
JCO Staff
 
Posts: 20509
Joined: Thu Apr 07, 2005 3:03 pm
Location: Scotland

Next

Return to The Speakeasy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron